brottom

Vaknade för ca 10 minuter sen och bussen går om 40 minuter så jag måste skynda mig nu men jag kan berätta lite kort om gårdagskvällen först.
När jag och matilda hade varit hos mig så drog vi hem till min mamma och åt och sen mötte vi upp michelle och så gick vi hem till henne och tittade på desperatehousewifes tillsammans. När det var slut så tog jag och matilda sällskap hem, och när jag kom hem så satte jag mig och tittade på tv ett tag men jag var så himmla trött så jag somnade jättetidigt igår fast det var skönt i och för sig.
här är liter bilder från igår

bild ett, matilda påväg hem från stan
bild två, jag som sitter och väntar på tåget
bild tre, michelle och matilda hos michelle
bild fyra, det här laddade vi upp oss med när vi tittade på dh

Nu måste jag ta och skynda mig så ni får ha en toppenbra dag så hörs vi när jag kommer hem.
/ anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt brillorna? :)

2009-04-19 @ 00:51:05
Postat av: anna

svar anonym, brillorna är köpta på gina tricot men jag är osäker på om det finns så speciellt många kvar men du kan alltid kika efter :)

2009-04-20 @ 06:45:54
URL: http://annagustavssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0