fredag

Hejsan på er !
Förlåt för att jag inte har uppdaterat så bra på sistone men jag har varit så upptagen.
Igår så var jag, matilda och michelle med några killkompisar och sen drog jag,matilda och michelle hem till michelle och tittade på tv ett tag men sen drog jag och matilda hem till mig och tittade på film och käkade godis haha tjockisar menmen.

Imorse när vi vaknade så duschade vi och gjorde oss iorndning och sen drog vi in till stan och till jobbet eller ja där vi praoar. På praoen idag så fick vi stå och hacka och skala massa, skittråkigt menmen jag och matilda gör alltid dagarna till dom roligaste så det är lungt haha. När vi slutade så kom angelica och michelle in och mötte oss och sen drog vi hem eller jag drog hem till mig och hämtade grejer och åkte till emelie och det är här jag befinner mig nu och kommer göra under natten fast ikväll så ska jag, emelie och maaaaaaaaaaassor ner tll 5knop så vi får se vad vi hittar på men jag får hoppas på att det blir kul i alla fall. Men nu ska jag och emelie till vällingby och käka och sen ska vi ner till som sagt 5knop.
Ni får ha en toppenkväll så hör vi senare.
/ anna

Kommentarer
Postat av: issa

Hej. Nu är dagens fråga publicerad :)

Jag ser fram emot ett svar från just dej!



Ha en bra fredag

2009-04-17 @ 20:21:17
URL: http://stuumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0