hacka grönsaker

Hejsan bloggen.
Sitter just nu i min säng med matilda och har suttit vid datan ett tag och lyssnat på musik och läst lite bloggar.
Idag på praoen så gick det helt okej, vi började vid nio då jag och matilda fick börja med att skura golv och damsuga. Vid halv tolv så kom det två killar dit som också skulle praoa där så jag och matilda fick dela upp oss och jobba med var och en av dom där killarna så jag och en kille som hette matias, tror jag om jag inte minns fel fick börja med att jobba i köket då jag och han fick skala lök och potatis medans matilda och en kille som hette niklas skulle jobba ute bland alla gäster och plocka undan brickor, och titta så allting fanns framme och så. Vid ett så hade vi lunch och då fick vi välja vad vi ville av thaimaten och gud så gott det var så mig skadar det inte att vi kommer få äta deras thaimat i två veckor. Om ni har vägarna förbi pk-huset så kan ni alltid svänga in där vi praoar som heter "tasty thai" .
När vi slutade idag så gick vi till mcdonalds och åt glass och sen drog vi hem till mig och nu försöker vi få tag på en toalett för att matilda håller på och kissar på sig för vi har ingen toalett som funkar för pappa har stängt av vattnet för att han ska fixa diskmarskinen och han är inte hemma så vi får väll gå till en granne eller nått.
Ikväll så ska jag sova i hässelby har jag, matilda och michelle kommit överns om för dom övertalade mig haha så vi får se vad vi hittar på.
Men nu börjar jag också bli kissnödig så nu måste vi skynda oss och en ska vi dra till hässelby men vi hörs ikväll.
såhär såg min jobboutfit ut idag


/ anna


Kommentarer
Postat av: Mathias Ekström

Haha, heter faktiskt Mathias! ;)

2009-04-15 @ 18:16:18
Postat av: anna

svar, haha jag va lite osäker där :P

2009-04-16 @ 19:22:28
URL: http://annagustavssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0