första dagen på skolan efter tre veckors ledighet

Hejsan bloggen!

Shit, det känns som evigheter sen som jag skrev men jag har varit fullt upptagen med annat " som vanligt under helgen" men jag har haft så mycket med skolan nu också men nu ska jag ta och ändra lite på det under veckan och försöka uppdatera så ofta jag kan i alla fall. Eftersom jag inte berättat om min helg någonting så får jag ta och berätta nu istället.
I lördags så var jag som sagt på grönan med matilda och eftersom vi fick gå in vägen som alla kändisar gick in genom så såg vi självklart jättemånga kändisar och vi blev också fotade så det var jätteroligt . Under våran vistelse på grönan så åkte vi nästan precis allt förutom den nya bergochdalbanan för att för det första så var det jättelång kö och för det andra så såg den jätteläskig ut. Vi åkte hem till matildas faster och hämtade våra grejer vid fem tiden kanske då vi åkte hem till michelle och var där ett tag och väntade på att hon skulle äta och när hon var klar så drog vi till spånga för att träffa några och på bussen så träffade vi våran nya "alkiskompis" , han hade tydligen varit hos sin tjejs kompiss tjejmiddag och snacka om att han var helt j*vla tankad så vi satt och snackade med han och sen så gick han av vid spånga station där vi också gick av. På kvällen så sov jag hos matilda och både hon och jag var så himmla trötta så vi somnade nog vid ett tiden.
I söndags så vaknade vi vid elva av att matildas mamma väckte oss men vi gick inte upp fråns vid halv tolv då vi gjorde åt frukost och tittade på andra avenyn men efter det så var vi tvungna att göra oss iordning för vi skulle till vällingby men jag var tvungen att dra tidigare eftersom jag skulle förbi michelle och hämta mina saker och medans jag är påväg till henne så smsar jag med amanda och då säger hon att hon vill följa med till vällingby och michelle säger samma sak så det slutade med att jag, michelle, matilda och amanda dra till vällingby för att titta på kläder. Vid fem så drog alla hem förutom amanda som var tvungen att vänta på sin syster men matilda drog hem till sig och jag och michelle drog hem till michelle ett tag men vid sex tiden så drog jag hem för jag skulle äta och plugga så hela kvällen blev ängnad åt att plugga.
I morse så vaknade jag vid kvart i sju då jag var tvungen att göra mig iornding för att sen dra till matilda och sen till skolan. I skolan så fick man höra massor av vad folk gjort på sin prao och så, det var faktiskt kul att höra eftersom alla gjort så massa olika saker. Efter skolan så drog jag in till stan för att möta michelle för att jag skulle kunna få mitt smink för jag glömde det hos henne i söndags och när jag mött upp henne så följde jag med henne när hon skulle shoppa lite men det blev inget mera än en massa rengörningsprodukter. När vi var klara så drog jag hem och pluggade, åt middag och tittade på tv.
Ikväll blir det nog inte så mycket mera än att slappa framför tvn men jag är så otroligt trött så det är bara skönt.
Jag tänkte lägga utt lite bilder från helgen men jag orkar inte skriva massa förklarigar om dom men ni ser säkert vad det är och vilka det är vid det här laget. ( klicka för större på vissa )




/ anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0