känns som om det är tisdag

Heeejsan alla,
Har precis ätit middag med älskade bamsefar haha nej men det blev faktiskt jättegod mat. Oxfilé med klyftbotatis, mumms !
I skolan idag så känndes det som om jag gick runt som en röd tomat eftersom jag hade solat slarium och då brände jag mig i ansiktet men matilda sa att det såg ut som om jag bara hade varit utomlands men jag själv kände mig som en illröd tomat höhö. På idrotten idag så skulle vi först köra massa fotbolls övningar och sen skulle vi köra match, gissa om inte bästaste jag gör ett mål ?! haha stolt man är nej men utan chiristians fina passning till mig så hade jag nog alltid fått in den i målet haha.
Efter skolan så drog jag och matilda hem till henne och drack oboý och käkade mackor men sen så var det dags för träning och idag tänkte på prova på att träna poweryoga i åkeshov för att vi kanske skulle kunna bli lite vigare tyckte vi men tror ni inte att det var hur tråkigt som helst eller aso man höll på att somna för man andas helatiden men när det var klart så drog jag hem sen och duschade.
Ikväll blir det nog att jag sittr framför tv men först så måste jag titta ut vad jag ska ha på mig imorgon så jag slipper stressa imorgon för jag står värkligen i mera än en timma innan jag hittar någonting som ser ganska hyffsat ut i alla fall, usch hatar mina kläder jag skulle bara vilja vinna en miljon så kan jag shoppa massa nya kläder, skor och väskor.
/ anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0