kryssning

Den 8/4 så bär det av på kryssning. Jag fick nämligen det i födelsedagspresent av min älskade bästavän matilda och kan ni bara gissa hur glad jag blev ?!
Vi åker alltså på onsdag nästa vecka och kommer hem på torsdagen den 10/4 och jag som värkligen inte tar med mig speciellt lite kläder heller komer redan börja packa i helgen för att jag inte ska riskera att glömma någonting och det känns som om jag kommer att ha mest grejer med mig på hela båden men what ever det är ju jag lixom (a)
här är några bilder som jag tog från google som ni får titta på sålänge men när jag är där så kommer jag att ta en himmla massor av bilder så ni behöver inte vara oroliga haha.


/ anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0