lov imorgon

Har precis ätit middag och ska snart sätta igång och plugga svenska för jag har prov imorgon så ni får önska mig lycka till (a) .
Såg ni det fina vädret idag ?! det gjorde självklart jag och eftersom jag älskar solen så satt jag ute och solade på precis varje rast.  Vi fick tillbaka våra matteprov idag också som vi gjorde i måndags men hon hade inte bedömt vg eller mvg på dom än så jag får nog veta det när jag kommer tillbaka från praoen och då är det nog vecka 18 om jag har räknat rätt.
Efter skolan så satt jag och matilda kvar med några och solade men sen var vi tvungna att dra efter ett tag för vi skulle hem till min mamma och lite saker, så när vi var klara med det så drog matilda hem till sig och jag åkte hem till pappa.
Imorgon efter skolan så börjar lovet och ni kan inte gissa hur glad jag är !! för först så är det lov i ca 11 dagar och sen så har jag prao i två veckor så det blir alltså ingen skola på tre veckor och det ska värkligen bli hur skönt som helst.
Är det någon mera än min skola som har prao vecka 16 och 17 ?
Juste jag har utvecklingssamtal imorgon klockan 08.40 så jag ska åka tillsammans med pappa då så jag kommer få lite mera sovmorgon höhö. Imorgon efter skolan så ska jag troligtvis vara kvar i hässelby ett tag för vi ska fira elvira som fyllde 15 år idag, G R A T T I S gumman ! Nu får du knulla lagligt,köra moppe, gå på 15 åriga filmer och ja massa mera men självklart så han man ju nästa gräns som är 18 och sen när man är 18 så vill man bli 20 men sen så vill man inte bli äldre säger massa för då har man nästan uppnått allt.
Nu ska jag ta och plugga lite så jag skriver senare, juste här kommer lite bilder från estn idag som jag tog med min dåliga mobilkamera men what ever


bild ett, matilda som sitter och pluggar svenska
bild två, lite av våra böcker och sen christian och rasmus som gör no prov
bild tre, en liten textbit från min engelskabok
bild fyra, min och matildas fot
bild fem, märket som matildas byxor hade "koola anna" och eftersom jag heter anna så älskar jag dom byxorna haha.

/ anna

Kommentarer
Postat av: matilda

skit kul att man ser ut som ett fetto på första bilden ! ;o

2009-04-02 @ 19:53:19
Postat av: anna

du ser inte alls ut som en tjockis :O

2009-04-02 @ 20:52:46
URL: http://annagustavssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0