män som hatar kvinnor

Jag känner mig lite efter med att se den här filmen men jag har inte haft pengar eller tid till att gå på bio så därför har det inte blivit av. Dom som har sett filmen "män som hatar kvinnor" säger att den är jättebra men ganska gripande. Jag ska i alla fall se den på söndag med mamma eftersom hon och jag har haft det jättejobbigt mellan oss och bara glidit mera och mera ifrån varandra och sen så har vi bråkat jättemycket tills det gick så långt att jag inte bodde där, så då föreslog hon att vi ska se den här filmen på söndag så det kommer säkert bli jätteroligt får jag hoppas.
Är det någon som har sett den filmen ? i sånna fall, vad tyckte ni om den ?

/ anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0