mycket dans var det

Just nu håller jag på att göra mig iordning. Igårkväll så blev det en himmla massa dans kan jag säga och musiken var ju såklart grym !
På dagen igår så drog jag, michelle och matilda till ringen och shoppade lite. Jag köpte ett puder, hårspray och en rosa väska som jag blev kär i på en gång  och matilda köpte en jättesöt tröja. När vi hade shoppat klart så gick vi för att käka och då åt vi sushi, mumms . När vi var klara så gick vi för att möta nån killkompis till matilda och hans kompis men vi var bara med dom i kanske en halv timma för sen skulle vi möta upp emelie och så skulle alla göra sig iordning inför kvällen.
Imorse så vaknade först emelie och matilda då dom gick upp och åt frukost och då låg jag och michelle kvar i sängen i kanske en timma tills vi pallade oss upp haha men sen så plockade vi undan alla saker från golvet och nu är det bara lite till saker som ska plockas upp och sen ska jag och michelle dra och lämna tillbaka några filmer och efter det ska vi till slussen och sola.
Jag skulle igentligen på bio idag med mamma med det blev inte av så vi ska tydligen käka lite påskmidda och sen ska jag kanske ut och vara med michelle och några men vi får se.
Nu måste jag fortsätta att göra mig iordning så ni får ha det så bra.
här kommer lite bilder från igår ( klicka för större )

bild ett, michelle på hm
bild två,matilda på hm
bild tre, min sushi
bild fyra,michelle och jag
bild fem, jag och matilda
bild sex, min rosa söta väska som jag köpte.

/ anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0