några frågor som jag svarat på

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? skulle isåna fall bero på vilken.
Vilken årstid tycker du bäst om? sommaren
Brukar du sjunga i duschen? haha ja (a)
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? brukar aldrig titta på sport på tv men om det någon gång skulle bli ,så isf hockey eller fotboll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? räknas kläder, skor och väskor ?
Vad är viktigast för dig? vännerna och familjen
Laddar du hem musik och film från internet? någon film då och då kan det bli
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Shoppa loss och åka utomlands med bästavän
Vad är det bästa med julafton? Julklapparna och allt gott godis (a)
Tänker du mycket på ditt utseende? inte överdrivet men ja det är klart jag gör.
Vad får dig att slappna av? när jag inte har några måsten eller när jag lyssnar på musik
När kysste du någon senast? en månad sen typ
Är du skyldig någon pengar? inte vad jag kan komma på
Är du mörkrädd? ibland
Bär du glasögon eller kontaktlinser? nej men jag skulle vilja pröva färgade linser.
Vilken färg är snyggast? R O S A !! :D
Tycker du matte är svårt? njaa, sådär
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej, huvudsaken är att det är snyggt
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? pengar
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Runt tolv-ett
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? den i närheten, tyvär
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? nej men jag föredrar inte rökning pga symtomen.
Hur många gånger har du fuskat på ett prov? har hänt att jag skrivit på handen eller frågat någon annan när jag inte kunnat.
Bor du utomlands?  nej
Hur länge varade ditt längsta förhållande? inga kommentarer
Har du piercing? just nu öronen men efter sommaren så ska jag ta hål i naveln och jag har haft hål i tungan
Vart skulle du helst vilja ha piercing? tungan och naveln
Bråkar du och dina syskon ofta? har inga syskon
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? mamma, pappa, bästavän och mina närmsta vänner
Läser du ofta böcker? bara när jag är utomlands
Vad föredrar du för sorts filmer? skräck, komedi, drama, romantik
Vad slösar du mest pengar på? om jag ska vara ärlig så blir det nästan bara onödiga saker, tyvär
Vill du gifta dig? Ja, men inte just nu
Vill du ha barn? Ja, när jag är äldre
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma? haha nej
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? Desperate HouseWifes
Vilka länder har du varit i? cypern,sapnien, italien, frankrike, thailand, danmark, finland, norge och england
Vilka ställen har du bott på? Hässelby , haninge, hägersten, lilla essingen, södermalm och hallonbergen
Vilka husdjur har du haft innan? kaniner, hundar och en katt
Vad förknippar du ordet skolstart med? ett nytt år med plugg och att alla har förändrats jättemycket
Solar du ofta? nja, ganska
Är du bra på att laga mat? lite (a)
Var badar du helst? poolen eller havet
Vad använder du för droger? sömnen
Vilka djur är du mest rädd för? krälande insekter, ormar och spindlar
Vilken musikstil tycker du bäst om? mycket
Vilka språk kan du? Svenska, Engelska och lite olika ord från olika språk
Har du någon gång skadat dig allvarligt? ja
Vilken kändis är hetast? Ronaldo
Gillar du att dansa? haha jadå, men bra kan jag inte säga att jag direkt är haha
Vad har du för klädstil? min egen
Är du flygrädd? nepp
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? i like it
Hur vig är du? stel som en pinne, haha nej skoja men jag vet faktiskt inte.
Vad dricker du helst när du är törstig? olika
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Vilken är din favoritglass? calippo
Tror du på ett liv efter döden? nej
Vilket kaffe sörplar du helst? Chailatte, latte, caffe med grädde och chokladsås (a)
Vilket mobilmärke föredrar du? Sony Ericsson
Vill du gå ner i vikt? japp
Vad har du för personlighet? glad, förknipps ibland av folk som inte känner mig att jag är dryg men sen när dom lärt känna mig så säger dom att dom ändrat sig och tycker att jag är jättesnäll och glad.
Har du varit deprimerad? många gånger
Tycker du om sushi? i love it
Tror du på livslång kärlek? ja om man får till ett lyckat förhållande
Vad äter du helst när du ser på film? Godis eller chips
Lever dina föräldrar tillsammans? nej. Dom har varit skilda sen jag var ett år
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? nej
Har du tandläkarskräck? ja
Vad heter du i mellannamn? Margareta Therese
Har du någongång haft självmordstankar? nej
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska
Var är du född? huddinge
Vilken ögonfärg har du? blåa
Vilken hårfärg har du naturellt? blont med bruna slingor men nu efter alla färgningar och blekningar så har det typ blivit ljusbrunt som min egna hårfärg
Biter du på naglarna? har gjort
Är du beroende av något? ja, rosa
Vilka internetsidor besöker du varje dag? facebook, playahead och bloggar

/ anna
Hur ofta motionerar du? 3-4 ggr per vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0