ny hårfärg

Har precis tvättat bort mitt smink och ska snart sova för jag ska upp jättetidigt imorgon för jag ska till grönalund klockan tio för jag är typ vip eller matildas faster har fått biljetter och då fick hon ta med sig några och då tog hon med sig mig,matilda, matildas kusin och hans kompis så vi kommer vara med i tidiningen och så imorgon och sen så kommer vi få åka den nya bergochdalbanan innan alla andra haha ! Jag lovar att ta en himmla massa bilder imorgon men jag kan inte lova att jag lägger in dom imorgon eller att jag bloggar speciellt mycket imorgon för på kvällen så ska jag sova hos michelle.
Idag på morgonen så mötte jag upp matilda vid t-centralen och så gick vi till frisören och då fick vi tid på en gång och själva färgningen+ slingningen tog ca två timmar och en kvart. Medans färgen värkade så såg mitt hår orange ut och jag blev jätterädd men allting ordnade upp sig så nu är mitt hår typ mörkblont med lite bruna skiftningar så jag är faktiskt nöjd men mitt hår kommer bli lite ljusare än såhär eftersom jag har toning i just nu som skulle ta bort dom röda nyanserna. När vi var klara hos frisören så gick jag och matilda först till gina tricot där matilda köpte en jättefin rosa tröja och sen gick vi till en annan affär för jag skulle köpa en t-skirt som jag har tänkt att köpa jättelänge men det har inte blivit av men nu är den min i alla fall.
Vid fem tiden så kom pappa till mitt jobb och åt och sen kom michelle och vid sextiden så vi slutade så drog vi in till stan och sen hem till matildas faster och gjorde oss iordning och sen träffade några killkompisar så var vi med dom och sen drog jag hem och här sitter jag just nu osminkad med mjukisar och tjocktröja.

den här tröjan köpte jag idag fast jag köpte den i rosa


/ anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0