påsklov !

Hejsan alla, förlåt för att jag inte har kunnat uppdatera tidigare men jag har varit upptagen tills nu eller jag är fortfarande upptagen men jag har lite tid över så tänkte blogga lite.
Efter skolan så var jag på bup och där vill jag värkligen inte gå in på detaljer jag säger bara usch usch usch ! När jag var klar där så mötte jag upp matilda i vällingby och sen så åkte vi hem till pappa och hämtade pengar och sen drog vi till tacobar och käkade, och mumms vad gott det är med mat därifrån.
När vi var klara där så tog vi en promenad till gamla stan och satte oss vid vattnet och hade mys och när vi sitter där så kommer det fram några killar som vill ta kort med oss och vi ba ehh.. visst, men jag kan slå vad om att jag ser ut som ett mobboffer på bilderna haha. När vi suttit där ett tag så drog vi till matildas faster som heter marie jungstedt. Hon är en känd författare och eftersom vi ändå skulle sova hos mig och jag bor på söder och det gör hon också så vi var hos henne i ungefär två och en halv timme. Det var faktiskt jättemysigt vi satt och pratade om precis allt .
Vi kom precis hem så snart ska vi sätta på en film men jag vet inte just nu vilken det blir men först ska jag lägga upp lite bilder från idag. ( klicka för större )


/ anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0