planer inför helgen


Har inte så mycket att säga så jag tänkte berätta mina planer som jag har inför helgen.
Imorgon efter skolan så ska jag först till BUP och sen efter det ska jag möta upp matilda i vällingby då vi ska hämta några biljetter och sen ska vi titta på ett par rosa mjukisbyxor eftersom jag Ä L S K A R både rosa och mjukisbyxor så kan det ju självklart inte bli bättre om man köper ett par rosa mjukisbyxor ellerhur ? . Efter våran tripp i vällingby så ska vi in till stan för vi ska hem till min pappa och så ska matilda sova här på kvällen men vi har inte planerat någonting som vi ska göra än men jag tror det blir en typiskt tjejkväll med ansiktsmask och en mysig kväll.
På lördag så ska jag och matilda trroligtvis sova hos calle med alexander men jag har ingen aning om vad vi ska hitta på under kvällen men det blir väll att vi träffar några antar jag men mera om lördag får ni höra senare.
Det var ungefär det som jag vet hittils som ska göras i alla fall, men nu ska jag ta och sätta mig framför tvn och se om det finns någonting roligt så ni får ha en fortsatt trevlig kväll.

/ anna


Kommentarer
Postat av: LINA

ja det förstår jag =)

2009-04-02 @ 21:33:46
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0