ska bli bättring, jag lovar

Förlåt för så himmla dålig uppdatering på sistatiden eller a nu under helgen och igår men jag var varit så himmla upptagen och sen när jag har kunnat haft tid att blogga så har jag inte haft tillgång till data men nu är jag på banan igen och nu ska ni få se en himmla massa inlägg.
Jag kan berätta lite kortfattat om min helg och sen vad jag gjorde igår.
I fredags så var jag och emelie med massa och vi skulle först ha varit på 5knop men då kom poilsen dit och skit så alla drog därifrån och så åkte jag, angelica,jennie , jonte, ogge , ankan , emelie och elvira hem till ankan och tittade på någon film som fanns på tv men emelie och elvira hade dragit för att snacka lite så vid elva drog jag och mötte dom och sen så följde jag och emelie med elvira hem och sen gick vi tillbaka till emelie och sen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde haha.
I lördags så vaknade vi vid elva av att elvira ringer och säger att vi måste gå upp för att vi ska följa med henne till vällingby så vi drog väll upp vid halv tolv och gjorde oss iornding och sen drog vi till vällingby . I vällingby så hittade emelie två jättesöta klänningar som jag snabbt som attan blev kär i hihi (a) . När vi hade varit där ett tag så drog jag och emelie hem till henne och packade hennes saker och sen tog vi cyklarna hem till mig för va hade precis missat bussen så när vi kommer hem till mig så äter vi först och sen gjorde vi oss iording och vid nio drog vi väll ut och köpte godis som vi skulle ha till på kvällen när vi kom hem igen. Efter ett tag så bestämde vi oss för att träffa dennis och andré så vi gjorde det men det var så J * VLA kallt ute så det slutade med att alla vi drog hem till calle och tittade på film men efter ett tag så drog jag och emelie hem till mig och käkade vårat godis och satt och snackade och sen drog vi ut igen på en prommenad som varade i kanske en timma haha.
I söndags så vaknade vi och gjorde oss iordning och sen drog jag och emelie hem till henne för jag skulle lämna tillbaka hennes ena cykel och när jag hade gjort det så drog jag hem och pluggade och det var ungefär så min kväll stavas, P L U G G .
Igår så började jag klockan nio så jag och matilda fick sluta klockan två då vi drog och mötte michelle i hennes videobutik men sen var jag och martilda tvunga att dra hem till mig och lämna alla våra saker men på vägen så mötte vi en massa aaaaaaas snygga bajenhulliganer hihi :$ . När vi hade varit hemma hos mig ett tag och så öppnas dörren som om michelle bodde här men ja klev in gjorde hon i alla fall haha och efter en halv timma så klev en till in och då var det modig som kom istället men vi drog kanske en halv timma efter att han hade kommit och då drog vi till hötorget och mötte upp angelica, jennie och belin för angelica skulle pierca navel och gud , jag blev faktiskt själv nervös (a) . När vi var klara med det så drog jag , michelle och matilda för att möta michelles syster och sen så åkte vi hem till hässelby då jag och matilda åkte hem till henne och michelle och hennes syter åkte hem till michelles syter.
Vid halv åtta så drog jag och matilda på träning i åkeshov sen när träningen var klar så åkte vi hem till mig och käkade, duschade och tittade på film ett tag men vi var så himmla trötta så vi somnade .
Imorse så vaknade vi vid kanske nio först för matilda var tvungen att plugga men sen orkade hon inte gå upp så då somnade vi om till kvar i tio och så drog vi upp eller ja matilda drog upp och gjorde sig iordning för jag ligger fortfarande kvar i sängen men nu måste jag upp och göra mig iordning för jag har ingen som helst aning om vad jag ska ha på mig idag så det blir ett litet problem.
Men nu måste jag dra så jag skriver senare.
/ anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

tryck ctrl+F och skriv sedan drog. Titta hur ofta du skriver det! Liiite irriterande. Annars superbra blogg!

2009-04-21 @ 20:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0