skavsår, trött och 70 kronor

Sitter just nu i min säng och har skit ont i fötterna av alla skavsår som jag fick när jag gick och sålde tulpaner idag. Suck vad tråkigt det var och jag och emelie fick sälja R U T T N A tulpaner !! jag skojar inte dom var helt ruttna så därför var det knappt några som ville köpa så jag fick bara ihop 70 kronor, kuuuuuuuuul ! När vi var klara så åkte vi först hem till emelie och så åt hon lite och sen drog vi till vällingby och mötta michelle och elvira och sen efter ett tag så kom matilda, matte, alejandro och mattes kompis dit också för matte, hans kompis och alejandro skulle in till odelplan och spela.
När vi had ätit på mcdonalds och sen drog vi till tunnelbanan och då följde matilda, emelie, michelle och elvira med mig en bit och när dom gått av så satte jag mig vid matte, mattes kompis och alejandro och snackade med dom ett tag tills dom också skulle gå av sen blev jag ensam.
När jag kom hem så satt jag först och snackade med pappa ett tag och sen satte jag mig här.
Nu ska jag ta och se om det finns något roligt på tv, skriver senare
/ anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0