ändrat i designen

såhär ser jag ut just nu ( ja jag vet att det ser ut som om jag har värsta ölmagen på första bilden men det var tröjan som var så stor)


Som ni kanske har sett under kvällen så har jag ändrat lite i designen. Just nu tycker jag att det ser helt okej ut eller vad tycker ni ?

På kvällen nu så vid kanske nio tiden så fick jag ett sms från både matilda och elvira som ville att jag skulle komma till skanstull och möta dom men jag orkade värkligen inte gå ända dit bort så jag stannade inne istället men sen när jag skulle gå ner och handla yoghurt och flingor så stötte jag på min barndomskompis linnea som bor där jag bodde förut och så snackade vi ett litet tag men sen så drog jag hem för det var så himmla kallt så nu har jag bara suttit med en varm kopp te och tittade på tv.
Jag har faktiskt inte så mycket att berätta eftersom det inte händer så mycket när man bara sitter hemma men jag kan lägga upp ett litet schema för hur resten av min vecka kommer att se ut eller som jag tror i alla fall.

onsdag-träna med elvira och sen plugga
torsdag- bara ta det lungt eller kanske ska träffa min kompis liselotte
fredag- ska åka med pappa och ta en spruta mot livmodershalscancer och sen så ska jag sola solarium med michelle
lördag- på dagen vet jag inte men på kvällen så ska jag nor vara med simon och några sen ska jag sova hos elvira
söndag-
plugga no och so


kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0