bio

en halvgammal bild på mig,michelle,elvira och matilda

Hejsan alla, just nu sitter jag hemma hos elvira och väntar på att hon ska duscha klart och sen så ska vi åka till vällingby och hämta ut våra biljetter till bion och sen ska vi äta där men vi ska möta upp emelie senare.
I skolan idag så blev jag klar med min so uppgift som vi ska ha muntligt vecka 11 men man skulle fixa ihop fakta innan och det har jag gjort nu. Sen på slöjden så blev jag klar med min tjocktröja som är grå och rosa men jag kommer bara att ha den som myströja.
Ikväll sover emelie och elvira hos mig som ni kanske har hört tidigare men ändå haha. Sen på lördag vet jag inte vad jag ska hitta på eller jo jag kanske ska färga mitt hår och sen på söndag så ska jag plugga på dagen och på kvällen så ska jag troligtvis vara med några men inte säkert.
På måndag så ska jag och michelle ta hål i tungan och jag hoppas inte att det kommer göra så himmla ont men jag kommer knappt kunna prata dom första dagarna och sen kommer jag inte kunna äta normal mat men jag hoppas att svullnaden försvinner ganska fort. Någon som har hål i tungan och som vet hur det käns ?
Nu är elvira klar tror jag så jag ska ta och göra mig iornding och sen ska vi dra så ni får ha det så bra ikväll.
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0