dålig uppdatering

Förlårt förlåt förlåt. Jag vet att jag har varit säms på att uppdatera den här veckan. Skolan och vännerna har kommit imellan men nu ska det bli ändring på den här skiten haha.
I måndags så efter skolan åkte jag,michelle och matilda till söder, precis utanför där jag bor hos pappa och solade solarium i 35 minuter och eftersom jag kommer från minusgrader och ska sola så fick jag jättemycket färg men det är lite typ rödbrunt så jag har tagit kylbalsam och ska sola igen i veckan.
Igår så var jag först i skolan och efter så följde jag med matilda hem för vi skulle plugga och sen träna men det blev inte så mycket plugg utan mera att vi satt och pratade tjejprat och sen så gjorde vi oss iordning för att åka och träna. Innan träningen så tittade vi lite på f94 i blackeberg basket när dom hade träning eftersom vi känner massa där och vi har själva gått där men vi slutade. Klockan halv åtta så började våran träning och det hette typ "orientalisk dans" då håller man på ganska mycket med magen och höfterna haha och när vi hade haft kanske 75% av våran träning så får killarna i p94 i blackeberg basket syn på oss där inne och gud vad pinsamt det var så varken jag eller matilda kunde koncentrera oss men när vi hade slutat så kom pappa och hämtade mig för han hade varit på föräldrarmöte i min skola så påvägen hem så satt han och berättade om vad dom hade pratat om och min klass kanske ska åka på klassresa ! Snacka om att det kommer bli roligt.  På kvällen när jag kom hem så pratade jag först med simon i telefon och tittade på andra avenyn och sen så duschade jag och sen senare på kvällen så pratade jag med han igen.
Imorse så mötte jag matilda i vällingby klockan åtta för jag skulle följa med henne till ungdom men då var det fullt så vi fick åka tillbaka och då skulle vi ha bild. Vi skulle forma olika frukter i lera och sen skulle man rita ett självportsrätt och jag är värkligen inte bra på att rita säger jag bara !
Efter skolan så åkte jag först hem till mamma och sen åkte jag till BUP i bromma och just nu sitter jag här.
Ikväll så måste jag plugga svenska och engelska sen så blir det väll ett och annat tv tittande och jag ska försöka att blogga ganska mycket ikväll om inte skolan tar för mycket tid.
Nej nu ska jag sätta fart med pluggandet så ni får ha det så bra så hörs vi senare.
Kramar

Ps.jag lägger in några bilder från efter att jag hade solat i måndags. Jag gjorde en tabbe och solade med bh och titta vilket snyggt märke man fick på ryggen då ?!  (klicka för större bilder)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0