dålig uppdatering

jag med ostbollar i munnen haha

Hejsan alla och ett stort förlåt för en jättedålig uppdatering i helgen men jag har knappt haft tillgång till data och när jag haft det så har den redan varit upptagen så jag får berätta nu istället.
I lördags så åkte jag för att möta michelle och matilda i vällingby och då var tydligen michelles kompis sandra med och när jag hade mötit upp dom så drog vi till blackeberg för dom skulle köpa cigg men inte jag för jag gör inte sånt skit haha men när vi hade varit där så åkte vi tillbaka till vällingby och sen så åkte jag och matilda hem till matilda och när vi kom dit så mötte vi upp emelie så när vi hade mötit upp henne så drog vi in till matilda och satt och snackade ett tag sen drog matildas föräldrar för dom skulle på någon middag så då satte vi på musik på högsta volym och sjöng haha efter ett tag så gjorde iordning middag och sen när vi hade ätit så gjorde vi oss iodrning och sen kom michelle och så drog vi till stan för att träffa några men dom var så himmla tråkiga så jag sa inte ett ljud nästan haha sen så drog vi hem till matilda eller det var jag,matilda,emelie och elvira och så hade vi hög musik och dansa och höll emelie och elvira på att proppa i en massa ostbollar i min munn så jag knappt kunde andas. Sen vid halv tolv så drog dom och sen vid tolv så kom calle och ekman hem till matilda och så satt vi och snacka men vi kunde värkligen inte komma på vad vi skulle göra men sen kommer calle på att vi skulle köra "jag har aldrig" fast vi körde med cola haha och ja man fick ju reda på en hel del kan jag säga och man sa en hel del också. Sen vid halv två så drog dom och då plockade jag och matilda undan allt och satte oss vid datan sen så gjorde vi oss iordning och gick och la oss. Jag tror jag somnade vid kanske tre halv fyra eller nått kommer inte riktigt ihåg.
Jag vaknade idag av att klockan ringde klockan halv elva och jag var tvungen att gå upp och göra mig iordning för konfirmationsgrej. Matilda ska tydligen också gå men jag har ingen aning om hon ska sluta eller inte men hon gick i alla fall inte. När jag var klar med allt så hade jag missat bussen så jag fick skjuss av matildas mamma till emelie och så tog hon och jag sällskap till kyrkan. Dagen i kyrkan var inte den roligaste jag var ganska trött också så det påverkade en hel del också. När allting var klar så skulle jag gå till bussen och då kommer den inte så jag får stå och vänta i typ 50 minuter på bussen , usch vad kallt det var det kändes som om jag skulle dö. När bussen väl kommer så åker jag till matilda för att hämta mina saker och sen går jag till bussen igen men då hade jag precis missat den och nästa kom om en halv timma så jag åkte hem till mamma istället så jag sover här inatt det är närmare till skolan också så jag slipper gå upp så tidigt.
Ikväll så ska jag först kolla på beck till nyheterna och sen ska jag ta en varm dusch och sen ska jag fortsätta titta på beck. Älskar faktikst beck, dom är så spännande.
Vad tycker ni om beck ?
Nej nu ska jag fixa mig en macka och lite te sen ska jag sätta mig framför tvn och titta på beck.
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0