fredagen den 13

Godkväll alla, just nu sitter jag och har svarat på lite söta kommentarer även om jag knappt har några men ändå och juste min blogg börjar gå uppåt i läsare värkligen jättekul så sprid gärna ut min blogg till massa så blir jag super glad haha.
Om ni har en bra blogg så får ni gärna tipsa om den så kanske jag blir en trogen läsare på eran blogg vem vet ?
Medans jag sitter och skriver det här inlägget så har jag en godispåse brevid mig från bion men jag åt knappt någon godis det blev aldrig tillfälle för dig var helt enkelt alldeles för rädd.
Min dag började med skola från klockan 08.20 till 14.30 då jag och matild drog hem till henne och satt och pratade i kanske en och en halv timme sen fick vi hur brottom som helst och började fixa håret och kläderna sen så fick vi skjuss av michelles mamma till vällingby och då står bussen där och så skulle ta fram mitt busskort och eftersom jag hde tagit matildas jacka så glömde jag såklart mitt i min jacka så där står jag utan busskort och smörar för busschaffören och det funka haha. När vi kommer fram till kista så går alla och äter på mc donalds förutom jag för jag var värkligen inte hungrig och när vi ätit så går jag,emelie och elvira och köper godis och sen möter vi upp michelle,matilda,modig och andreas igen och så går vi till bion. Väl inne på bion så visar det sig att vi ska sitta längs fram och snacka om att jag trodde att jag skulle få nackspärr men det fick jag inte som tur var. Under filmen så sitter matilda och modig och pussar på varandra helatiden och michelle och andras också sen sitter typ emelie på elvira så jag blev helt ensam imellanåt och jag som VÄRKLIGEN hatar skräckfilmer ! Jag tror nog att jag och emelie var dom mest högljudda under hela filmen upps,my bad (a)
När bion var slut så åkte michelle,matilda,modig och andreas med mig till t-centralen och sen så tar dom gröna linjen till hässelby och jag tar den röda mot norsborg fast jag gick av vid mariatorget. Sen när jag kom hem så satt jag och snackade med pappa ett tag och sen tittade jag lite på tv och nu sitter jag här.
Vad har ni själva gjort idag och ikväll ?

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0