hemskt !

Usch så hemst ! Jag tittade nyss på några videosar på youtube om tjejer som hade anorexia. Det är så himmla hemst att se och min kusin har haft det och jag gjorde värkligen allt för henne under den perioden. Jag ville värkligen att hon skulle bli av med det och gå upp massor av kilo. Min kusin såg ut som ett benrackel ! jag skojar inte det var bara pyttelite skinn och resten ben det var så himmla hemskt att se men nu är hon borta från det som tur är men hon är fortfarande jättesmal.
Titta på dom här videosarna och tänk efter, vill ni värkligen gå så här långt ? det kan bli så när ni bara klagar på eran kropp och inte är nöjd. Jag själv klagar på mina ben hela tiden men nu när jag sett dom här videosarna så har jag tänkt efter och jag vill värkligen inte att det ska gå såhär långt så nu ska jag försöka aceptera min kropp som den är.

Kommentarer
Postat av: Anonym

orka att du skriver om din kusin. stackars henne lixom. om jag hade anorexia skulle jag inte vilja att folk skrev om mig

2009-02-09 @ 20:18:53
Postat av: anna

svar anonym, ja det är synd om henne men hon har det inte längre och hon tycker att det är okej att jag skriver om henne hon läser min blogg och det har stått för jättelängesen i min blogg hela historian om henne och hon tycker det är helt okej.

en fråga till dig bara, varför är du anonym ?

2009-02-09 @ 20:47:50
URL: http://annagustavssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0