hos michelle

Hejsan alla, just nu sitter jag på bordet hos michelle och tittar på tv fast det är just nu reklam. Skoldagen idag gick helt okej och inte lika tråkigt som det brukar vara på torsdagar. När skolan var slut så tog jag sällskap med markus,simon och stefan för jag skulle till michelle. Vi har inte gjort så mycket utan mest suttit och lyssnat på en massa gamla låtar och michelle har suttit och sjungit med som aa jag vet inte vad.
Elvira kommer hit snart och då ska vi ta och kolla på bröderna lejonhjärta för dom jobbar om den på svenskan och jag ska nog fixa lite med min svenska. Men just nu har jag inte så mycket att berätta så jag skriver senare.
Kramar

Kommentarer
Postat av: ce l ia - ro na ld - ce ee li as .b lo gg .s e

Fin header ^^

2009-02-19 @ 19:50:06
URL: http://ceeelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0