i skolan

Tjaaaaaa ! Just nu har jag rast och min so börjar snart menjag tänkte slänga in ett inlägg. Efterden här rasten så har jag so i 20 minuter och sen har jag slöjd till 20 över elva och sen har jag håltimma i två timmar och tio minuter för att jag har ingen svenska så jag ska följa med matilda hem och hjälpa henne att städa hennes rum och sen så vet jag inte vad vi httar på.
Efter skolan så ska jag först hem och hämta pengar och sen ska jag till trollbodaskolan och möta elvira och så ska vi hem till henne och fixa oss och sen ska vi till vällingby och äta innan filmen och sen ska vi möta emelie.
Efter filmen sen så drar vi nog hem till mig och tjockar oss med godis eller cips eller a något sånt liknande.
Men nu börjar jag så jag måste rusa.
Kamar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0