jag älskar dig pappa


Pappa !
Jag vet att jag svikit dig ett antal gånger men du har förlåtit mig och vi har gått vidare och jag försöker  fixa ett förtroende från dig till mig igen.
Papppa, vi hade en period då vi knappt träffades och då var jag ledsen varje dag för att jag saknade dig så himmla mycket, jag vet det låter barnsligt men jag gjorde det för du står mig värkligen så himmla nära mig. Jag skulle aldrig klarat av alla problem hemma på mitt andra boende utan dig eller jag skulle aldrig klara av tiden då allt var skit mellan kompisar och skolan.
Tack för att du finns där för mig även om jag svikit dig så himmla många gånger jag ska försöka att värkligen inte göra det igen. Jag ÄLSKAR dig

Kommentarer
Postat av: Lina

Va fint skrivigt

2009-02-16 @ 10:36:11
URL: http://liinaedfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0