morning morning

här är en bild på sötaste elvira och emelie

Godmorgon alla, just nu sitter jag här i en sov tröja och sidenkalsonger med gustav på haha. Elvira är i duschen så jag tänkte passa på att skriva i bloggen sålänge tills hon är klar och jag kan duscha. När vi är klara sen så ska vi hem till michelle och möta henne och sen ska vi in till stan och försöka hitta ett ställe där man kan pierca tungan. Sen ska  Michelle köpa hårfärg och elvira ska titta ut några hårprodukter och sen ska vi hem och färga michelles hår och sen ska vi åka och träna.
Igår så pluggade jag först och sen så snackade jag lite med elvira på sms och vi bestämde att jag skulle sova där så jag åkte dit och käkade middag och sen så gjorde vi oss iordning och gick för att möta emelie men det snöade så mycket och emelie skulle tydligen fixa till sin mascara så vi gick tillbaka till elvira och fixade det och sen ringde simon,marcus,dennis och alexander och vi drog till dennis men sen drog vi ut direkt till pream för dom skulle köpa något och sen så gick vi tillbaka till dennis och tittade på saw 5 och gud så trångt det var ! Alla satt typ på varandra. Sen när jag,elvira och emelie skulle dra så följde marcus och simon med en bit och sen skiljdes vi och jag och elvira följde med emelie till "mötesplatsen" och sen drog jag och elvira hem till henne och bakade chokladbollar och satt vid datan och snackade. Sen så låg jag och pratade med michelle vid typ två och hur vi skulle göra idag och sen efter det så gjorde vi oss iording för att sova men jag vaknar vid fyra igen av att simon ringer och så hör man marcus i bakgrunden som pratar med klara haha och jag har ingen aning om vad simon och marcus sa till varandra men det lät helt sjukt i alla fall.
Ikväll ska jag sova hos elvira igen men jag vet inte vad vi ska hitta på ikväll men vi kommer nog på något, men nu måste jag dra och göra mig iordning.
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0