prat med pappa

Satte mig precis vid datan efter lite plugg, någon timmes sömn, middag och ett långt prat med pappa. Vi satt och pratade i kanske en och en halv timma om skolan, när jag var liten, alla ställen som jag har bott på, alla skolor jag har gått i och lite om olika vänner ja man kan i stort sätt säga att vi pratade om allt möjligt. Det var riktigt kul faktiskt för vi pratade om massor av tokigheter som jag gjorde när jag var liten och gud vad jag garvade när jag fick höra allt.
Ikväll så har jag också pluggat engelska i kanske någon timme eller så sen somnade jag med boken på huvudet och vakande av att pappa ropade att det var middag så nu kommer jag somna sent ikväll, åh och jag som skulle behöva sova många timmar ikväll.
Vad har ni själva gjort ikväll eller vad ska ni göra ?
Nu ska jag ta en lång och varm dusch så vi ses imorgon så lägger jag in en dagens outfit och ja, jag vet att jag varit jättedålig på att lägga in det under dagarna men nu ska jag bli bättre på både det och att uppdatera så håll ögonen öppna i bloggen.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0