rip piercing

Nu tycker jag att alla har en tyst minut för min piercing ! Haha nej jag skoja bara men ja den är borta i alla fall nu. Min pappa blev inte speciellt glad när han såg den och ja så jag var tvungen att ta ur den och gud vad ovant det känns i tungan nu, förut var det lixom en stav där och nu är det ingenting men jag är glad att jag kan äta normalt nu i alla fall. Jag kan till viss del förstå pappa men jag vill ändå ha kvar den för det var så grymt snyggt !
Här är några bilder på hur det såg ut med min piercing och min tunga var jättesvullen så den ser jättestor ut bara så ni vet och därför ser det inte så fint ut men det skulle ha blivit det om det fick läka lite till men aja sen är det en bild på staven.(klcika för störra bilder)


kramar


Kommentarer
Postat av: Kalle

aj?



ut å in med en piercing, det går så lätt alltså?

2009-02-25 @ 00:33:26
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0