shopping

Hejsan alla, just nu sitter jag här sminkad och påklädd. Jag och Emelie ska snart dra till stan men hon är så otroligt seg ska jag säga er !!
Vi har haft två timmar på oss och hon har inte ens fixat håret eller sminket utan bara kläderna, suck. Aja när vi ska shoppa idag i alla fall så vill jag värkligen byta ut en himmla massa kläder eller ja förnya min garderob mest men jag måste spara pengar till att ta hål i tungan så jag kommer kanske inte köpa så mycket idag men ett par pums skulle värkligen sitta fint i skohyllan och några fina t-skirts och koftor skulle inte heller sitta så dåligt i garderoben.
Ikväll så ska jag nog vara ute med Emelie och Elvira men jag vet inte vad vi ska hitta på men jag orkar inte vara inne iaf för det var jag igår och har varit det hela veckan.
Vad ska ni själva hitta på ikväll eller idag ?
Nej nu ska jag fixa lunch och sen vänta ett tag till på Emelie men vi hörs senare idag.
kramar

Dagens klädsel:

-vit kofta
-jeans leggins
-blått långt linne
-gräddfärgade klackskor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0