ska träffa emelie snart

Nu ska jag alldeles snart träffa emelie och då ska vi först hem till michelle och hämta några papper och sen ska vi dra hem till emelie först och sen får vi se vad vi ska hitta på. Just nu har jag ingen som helst aning men vi kommer säkert på någonting. Emelie ska sova hos mig inatt så ikväll ska vi nog vara ute med michelle, matilda och matilda och några killar men just nu vet jag inte.
Jag är inte säker på att det kommer bli så himmla mycket bloggning idag eftersom jag kommer vara ganska upptagen med annat men ni kan alltid hålla utkik ifall det publiceras ett inlägg. Dagens klädsel idag blir en blå och vit rutig skjorta och en svart tubskoj, lägger inte upp en bild nu för jag hinner inte.
Nu ska jag bara fixa det sista på håret sen så ska jag dra, ni får ha en toppendag.
Kramar


Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas du fick en bra dag :)

2009-02-08 @ 12:17:01
URL: http://flachsbinderl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0