slaggar hos michelle

en bild på sötaste michelle

Godkväll eller ska man säga godnatt ? Aja just nu sitter jag i michelles soffa och vi har precis tjockat oss med massa godis,chips och coca cola haha. Det blev ingen solning idag för det var helt fullt så jag och michelle gick och köpte coca cola och godis och drog hem till mig istället och satte oss vid datan och fixade hennes blogg lite och så åt vi lite thaimat och sen så kom matilda och emelie och då satt vi och lyssna på massa musik och gjorde oss iordning och så drog vi till stan för emelie skulle köpa ett skärp och ett rosa läppstift men hon sket i läppstiftet och köpte en glittrig eyeliner istället och sen så drog vi hem och jag följde med michelle och käkade här och då blev det tacos mumms ! När vi ätit klar så satt jag och michelle och snackade ett tag tills vi bestämde oss för att göra oss iordning och sen kom emelie och matilda och så var tydligen inte emelie klar så fick vi stå och vänta på henne i typ år och jag höll på att dö ! När vi var klara så gick vi till riddersviksvägen och satte oss på 119 och åkte till spånga och vände igen och åkte till vällingby för emelie ville ha en hamburgare och när vi går in på mc donalds men då hade dom stängt men vi gick in i alla fall och fick en big mack och en QP , två hamburgare och två pajer GRATIS ! Sen tog vi bussen hem till michelle och då hände det lite saker som vi inte ska gå in på.
Snart ska jag i alla fall ta bort mitt smink och sen ska vi sova för vi ska upp jättetidigt imorgon för jag ska ta en spruta och michelle ska på ansikts behandling och emelie ska hem och plugga.
Sov så gott. Kraaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Visst är han :D

Allt bra med dig?

Kram

2009-02-28 @ 14:28:08
URL: http://februaritjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0