södersol


Hejsan alla, sitter här med mobilen breve mig och väntar på att michelle ska ringa och säga att hon sitter på tåget påväg hit. Vi ska nämligen gå och sola på södersol som är ett av dombästa solariumen som finns enligt mig. Det kostar endast 25 kronor för 20 minuter !!
Efter att vi har solat så ska vi igentligen på lapdance träning i högdalen men vi orkar inte åka ända dit så vi tar en liten shoppingrunda istället haha. Ikväll så vill jag sova i hässelby men eftersom jag ska upp ganska tidigt och ta en spruta imorgon så måste jag sova hemma suck aja jag får sova i hässelby på lördag istället.
Nu ska jag ta och slänga någonting i magen innan jag sticker så ni får ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi när jag får tillgång till data lite senare. Jag kan se om jag knäpper lite kort idag också för isånnafall får ni självklart se dom när jag kommer hem.
kramar

Kommentarer
Postat av: Evelina

tackar det har jag haft också ;)



hur var din dag?

2009-02-27 @ 21:59:52
URL: http://evelinstenberg.blogg.se/
Postat av: Kalle

det är asgott. jag ska sola imonr efter jobbet. känner sig alltid fräschare efter. och snart kommer den riktiga solen! den bästa!

2009-02-28 @ 00:08:02
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0