sorry

Förlåt för världens sämsta uppdatering dom här sista dagarna men i torsdags så kunde jag inte blogga för jag hade ingen tillgång till data eftersom jag sov hos matilda och hennes föräldrar har tagit hennes data och sen i fredags så gick vi upp jättetidigt och då hann jag inte blogga och sen när jag kom hem så hade jag värkligen inte blogglust för jag var så himmels trött jag hoppas ni inte är allt för arga på mig hihi.
Nu ska jag berätta om hur gårdagen  var, allting började med att jag och matilda gick upp kvart över fem för vi skulle vara i skolan klockan halv sju så ni kan ju bara gissa hur trötta vi var. När vi väl kom till skolan så satte vi oss längst bak bland alla killar från våran klass eftersom dom är så otroligt sköna jag skojar inte haha. Påvägen dit så hade jag och matilda laddat upp oss med 3/4 kg godis och 4 energidrycker och 2 flaskor coca cola, lite va ? haha men vi åt inget godis och drack bara en energidricka var påvägen dit. Många bilder har jag tagit också men ni får bara se en liten del av dom för det kanske är lite taskigt att lägga upp vissa eftersom vissa killar gör värsta grimarserna. När vi kom fram så var det dags att fixa våra pjäxor och skidor och sen så bar det upp i backarna och jag som bara har åkt skidor en gång innan den här gången sög rent ut sagt ! Jag ramlade kanske 5 gånger på hela dagen men det jag var stolt över var att jag inte rammlade en ända gång i en röd backe eller en svart, stolt ! eller jo jag ramlade en gång i en röd då jag skulle stanna haha men det tycker inte jag vi ska gå in på. Men kul var det i alla fall att åka och jag har träningsvärk i hela kroppen eller mest i armarna och sen har jag värsta blåmärket på knät från när jag ramlade hahaha. På kvällen så sov matilda här och när vi hade ätit,duschat och gjort oss iordning så drog vi ner till åkermyntan och hyrde två filmer och en påse chips sen påvägen hem så tog vi lite bilder för skojs skull, jag kan lägga in några i slutet av inlägget. Vi somnade väll vid kanske halv två och vaknade väll för ett litet tag sen. Ikväll så ska Emelie sova här so vi får se vad vi hittar på men jag tror vi ska vara med michelle och matilda men jag vet inte än vi får se ikväll.
Nej nu ska jag ta och duscha och göra mig iordning sen ska jag möta emelie men jag kanske hinner lägga in ett inlägg innan jag drar.
här kommer lite bilder från bussresan igår (klicka för större bilder)


och här är några bilder som jag och matilda tog på kvällen (klicka för större bilder)

(jag i röd jacka och matilda i svart jacka)

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0