toast

Hejsan alla, just nu sitter jag med en varm toast breve mig mumms ! Skolan idag vet jag inte hur jag ska förklara men det gick helt okej fast jag var jättetrött och sen så märks det att jag värkligen är skoltrött och längtar tills sportlovet men som tur är så är det bara åtta skoldagar kvar till lovet, jippi !
Senare idag vid sju eller halv sju så har jag träning i vällingby men tills dess så ska jag äta upp min toast och sova lite. strunt samma om jag kommer vara pigg ikväll för just nu håller ögonen på och stänger sig. Jag har inte så mycket att berätta just nu utan jag skriver lite senare innan jag drar på träning.
Kramar

Kommentarer
Postat av: ida

hahaha jag har ldrig vart i thailand, skulle så gärna vilja åka dit :) nån dag då faskine ska jag ta mig dit om jag så ska gå ;) hahaha

2009-02-11 @ 11:40:01
URL: http://thoursie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0