dålig uppdatering idag

Förlåt för så himmla dålig uppdatering idag men jag har inte haft så mycket lust att hänga framför datan idag så istället så har jag rakat benen och tagit en lång dusch, jätte skönt. Sen så har jag smörjt in hela kroppen med bodylotion (den som jag tipsade om förut) så nu känner jag mig riktigt fräsch och lite piggare. Apprå piggare så mår jag mycket bättre idag är bara lite slö och har knappt någon energi eftersom jag knappt ätit nånting men nu har jag fått i mig en macka och lite nyponsoppa så imorgon ska jag till skolan och då är det fredag, hur skönt kan det inte bli ?
Nej nu ska jag ta och sätta på en bra film men ajg vet inte riktigt vilken det blir får ta och leta lite hihi. men ni får ha det toppen.
kram

 jag vet inte vad som är så speciellt med den här bilden men jag gillar den ändå och som jag och matilda brukar säga ( b1 och b2) haha, ni förstår inte så mycket eftersom det är ett minne men jaja ni ser ju vad det står på skyltarna och då kan ni kanske lista ut vad vi kallar b1 och b2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0