dålig uppdatering,förlåt

Jag vet att jag varit sämst på att uppdatera dom här två dagarna men jag har varit med matilda och hon gillar inte när jag sitter och bloggar för hon tycker det är långtråkigt haha så jag får passa på nu när hon sminkar sig stället. Igår så somnade vi väldigt sent eller ja, sent och sent men det blev väll vid tre tiden och sen så vaknade vi kanske vid ett tiden av att pappa ringde mig så det vibrerade i hela sängen haha fin väckning va ? Men nog pratat om när vi vaknade och somnade haha. Vi har faktiskt inte gjort så mycket den här morgonen eller jo vi har legat i sängen och tittat på hipp hipp hora, alltså gud vad tragiskt den är men ändå hon får skyllla sig lite själv att hon blev så full den kvällen för det var ju så allting startade eller det var så jag uppfattade det som i alla fall men jag tycker att den filmen är jättebra för jag tycker den har bra handling men den är som sagt väldigt tragisk.
Jag vet faktiskt inte vad jag mer kan berätta för jag har inte gjort så mycket eller har så mycket att säga eller jo en sak kan jag berätta och det är att det kommer läggas in en videoblogg idag, vad tycker ni om det ? Men nu ska jag börja göra mig iodrning.
kram

bjuder på en VÄLDIGT redigerad bild och jag menar värkligen VÄLDIGT redigerad på ph, det ser ut som jag är jätteöversminkad ellerhur fast det var jag inte kan jag säga er men ändå tyckte jag att den var ganska cool med alla färger och så.

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

Jaså, ah men dom verkar bra :D helt klart.

2009-01-05 @ 16:04:21
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Maria

jaaa gustavsson äger ju haha :)

2009-01-05 @ 17:30:05
URL: http://maarlan.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jag tycker bilden var skitball :D

2009-01-05 @ 17:32:53
URL: http://hhemligast.blogg.se/
Postat av: Charlie

Riktigt cool bild :D Fin blogg har du också!

2009-01-09 @ 10:23:03
URL: http://wandels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0