första dagen i skolan

Så, nu var första dagen på skolan denna termin avklarad då väntar bara ca 5 månader tills nästa lov så jag ska ligga i nu när det gäller skolan ! Kanske kommer bli lite mindre bloggning p.g.a det men skolan går såklart före allt men jag ska försöka göra så bloggen får något eller några inlägg per dag.
Skoldagen idag var ganska långsam, kändes som jag var i skolan i 20 timmar men så var det inte och jag vara otroligt trött för jag hade bara sovit två timmar inatt, var väll helt enkelt van vid att somna klockan fyra från alla lovkvällar men ajg får somna tidigt idag istället. Och jag har också märkt att jag nyss blivit utnyttjad av en kille hur kul är det lixom ? så är ganska nere just nu men ska försöka att inte drabba bloggen med detta i alla fall. Juste jag bloggade ju ingenting igår för jag var helt upptagen så jag får göra det nu istället.
Jag vaknade vid 10 tiden för att jag skulle träffa min "killkompis" i bagarmossen klockan tolv och så tittade vi på film och pratade och såå lite allt möjligt sen så åkte jag till vällingby för att möta michelle,angelica och matilda som satt i vällingehus och åt så satt jag och tittade på, jättekul haha men sen så gick vi till mc donalds för jag, matilda och angelica ville ha äppelpaj så satt vi där ett tag och sen kom emelie och då följde jag med henne till hm för att leta efter ett läppglas men sen var jag tvungen att dra för att hinna med bussen så jag vet inte om hon hittade nått men jag hittade massor som jag tyckte passade henne men det tyckte tydligen inte hon att dom gjorde, den lilla kräsna människan haha. På kvällen så satt jag och pratade med mamma i kankse 2 timmar och sen så tittade jag på en film som lindsay lohan var med i men jag kommer inte ihåg vad den hette.
Men nu är jag så himmla trött så jag ska ta och slänga mig på soffan och se om det finns nånting bra på tv så nu får ha det så bra. see yaah
kram

såhär ser mina jättefina nycklar ut haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0