hemma från skolan

Nu ligger jag här i soffan nerbäddad och är hemma från skolan. Jag mår inte ett dugg bättre än igår, nästan lite sämre faktiskt och det jobbigaste är att jag inte ätit eller druckit någonting sen igår morse så varje gång jag reser mig upp så vänder sig magen ut och in så jag får ligga helt stilla och titta på massor av filmer.
När jag kanske piggnar till så ska jag plugga lite på en no grej men inte säkert måste bli mycket bättre än såhär förs. Nej nu ska jag ta och sätta på en mysig film, hoppas ni får en mycket bättre dag är min och att ni mår bra.
kramar

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: Tack så mycket :)

2009-01-21 @ 21:30:36
URL: http://hhemligast.blogg.se/
Postat av: Simon berg

Att vara sjuk är skit, är också sjuk :( krya på dej jätte mycket, skit fin blogg du har för den delen iallafall.. kramar!

2009-01-22 @ 16:38:27
URL: http://markets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0