maginfluensa/snöar

Har äntligen kunnat lägga mig i soffan och få lite ro, jag är nämligen sjuk. Jag tror jag har maginfluensa för i skolan idag så har jag haft ont i huvudet hela dagen och mått illa och sen så kräktes jag på skoltoaletten så jag åkte hem och det som var det pinsamaste idag var att jag var tvungen att kräkas i en papperskorg på tågperrongen när jag var påväg hem, men vad skulle ja göra lixom ? så nu har jag sprungit fram och tillbaka för att magen vänder ut och in och gud vad jag hatar att ha maginfluensa  så det blir nog ingen skola för mig resten av veckan tror jag inte som jag mår nu och när man har maginfluensa så har jag läst att man ska vara hemma i minst en vecka för att minska risken så man smittar andra.
Tänkte sätta på freaky friday och mysia ner mig i soffan fast jag får se hur länge jag kommer kunna ligga här till det är upp och röra på sig från soffan igen.
Juste har ni sett hur mycket det snöar ?! Här i stan så snöar det som bara den, jag tog några snabba kort fast dom blev inte så speciellt bra men what ever.




nej nu ska jag sätta på filmen och vila mig lite, ni får ha det så bra och jag tror inte det kommer bli speciellt mycket bloggning idag så som jag mår, ni kan alltid skicka en krya på dig kommentar hihi (a)
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0