nya skor till emelie

Just nu sitter jag på emelies rum och tittar på när hon städar, snäll man är va ?
När hon är klar med det så ska vi dra in till stan och köpa nya "skor" till emelie sen så vet jag inte vad vi mer ska hitta på men det blir säkert någonting i alla fall.
imorse när jag vakande så gjorde jag mig iordning och städade upp lite på mitt rum sen så drog jag till emelie och på tåget ringer telefonen säkert 5 gånger och alla gånger så var det pappa såhär lät alla samtalen.

jag: hej det är anna
pappa: hej det är pappa, vad ska du göra idag ?
jag: jag ska vara med emelie, vadådå ?
pappa: okej, nej bara undra.
sen lägger vi på.
10 minuter senare.
jag: hej det är anna
pappa: hej det är pappa, vad vill du ha till middag ?
jag: jag ska sova hos emelie idag, det sa jag ju igår.
pappa: aaha haha okej då ses vi imorgon.
15 minuter senare
jag:hej det är anna
pappa: hej det är pappa
jag: ja vad vill du nu då? haha
pappa: kom hem klockan sju
jag: varför?
pappa: vi ska äta då
jag: men jag ska ju sova hos emelie ju
pappa: haha ja juste
fem minuter senare
jag:hej det är anna
pappa: hej det är pappa
jag: ja vad vill du nu gen då?
pappa: vill du att jag ska hyra hem en bra film ikväll?
jag: men lilla pappa jag har sagt typ fyra gånger nu att jag ska sova hos emelie inatt.
pappa: juste, det glömde jag bort
jag: hur funkar ditt minne igentligen?
pappa: PRIMA ! :D

erkänn att min pappa har lite dåligt minne? haha

kramar

Kommentarer
Postat av: jessica

Anna, då är vi två, min pappa har också väldigt dåligt minne. hände samma sak med mig och min pappa för ett tag sen, haahha :D

<3kram

2009-01-24 @ 23:05:49
URL: http://jesssicca.blogg.se/
Postat av: Emelie

tack så mkt,, är redan mkt bättre i ögat :D kram

2009-01-25 @ 19:29:55
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0