planer för imorgon

Tänkte avslöja mina planer för imorgon för jag tror inte det kommer bli så himmla mycket bloggning imorgon men jag ska försöka.
Först så är det skola tills halv tre då jag ska dra till trollboda skolan och möta emelie,michelle, elvira och angelica sen så ska alla vi hitta på någonting och klockan sju så ska alla vi möta matilda i stan och så ska vi hämta ut våra biobiljetter til i taket lyser stjärnorna och sen så ska vi gå och äta på något mysigt ställe och sen så blir det dags för movietajm. Filmen börjar klockan tio i nio tror jag,på sergel i alla fall. Sen när bion är klar så kanske Emelie ska sova hos mig så då drar vi troligen hem hit och tittar på någon bra film eller något.
Längtar jättemycket till imorgon för att för det första så är det helg och sen så ska jag på premiären av i taken lyser stjärnorna, åh jag kan inte vänta längre men jag får hålla ut haha.
Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen tror jag att jag ska gå och lägga mig för jag är grymt trött och mitt huvud värker så jag kommer väll knapra på massor av alvedon ikväll haha. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll så säger jag godnatt redan.
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0