ska bli bättre


Nu lovar jag att det ska bli ändring på denna blogg, den ska bli roligare att läsa och jag ska uppdatera ofta. vad tycker ni om det ?
Designen ska också ändrar ikväll, det lovar jag ! För nu ska det bli ändring i bloggen och det hoppas jag kommer vara på ett positivt sett för er.
Eftersom jag inte bloggat på ett tag så får jag ta och berätta allting nu om vad jag har gjort sen i lördags.
Först så vaknade jag hos michelle och då gjorde jag mig iodrdning och så snackade jag lite med angelica och sen bestämde vi oss för att vi skulle hitta på nånting så vi drog hem till henne och åt lite och sen drog vi till åkermyntan och köpte redbull och lite godis "tjockisar" . Sen så gick vi för att möta michelle och hennes kille nicklas och sen så gick vi hem till michelle för att titta på film och då kom emelie och elvira och sen kom august,oskar och marcus tror jag men sen drog jag och angelica för vi skulle käka och sen på kvällen så gjorde jag inte så mycket, var grymt trött så jag satt bara och prata i telefon med angelica så jag somnade väll vid två kvart över två kan jag tro. Sen igår (söndag) så vill jag inte gå in på detaljer utan det var en jättedålig dag !
Idag så var jag först i skolan och det gick väll bra förutom att jag hade vrickat tummen så det var lite svårt att göra vissa saker och senvar det så himmla många som skulle reta mig när dom inte fick reda på vad som hade hänt så det var jättejobbigt. När jag hade slutat sen så satt jag och snackade med marcus medans jag väntade på att matilda skulle skriva klart sitt prov på omprovstiden och sen när hon var klar så drog vi till vällingby och åt lite på mc dolands och satt och pratade men sen var jag tungen att dra hem. Just nu så sitter jag här med en skål fruktsallad i knät och ska ta och börja på min nya design så, wish me good luck.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0