skolan nästa

jag och bästavän på nyår

Nu har jag precis klätt på mig och fixat håret, ska bege mig till skolan snart. Det blev inte så mycket bloggning igår förlåt men jag kom hem vid halv tio kanske och så skulle jag äta middag och sen så var jag så trött och hade värkligen ingen ork för att blogga. Det blev ingen träning igår för matilda skulle plugga och jag ville inte gå dit själv så jag drog till vällingby med michelle, emelie och elvira ett tag och sen så drog jag och michelle hem till henne och satt och snackade ett tag och sen så drog jag så idag så ska jag och matilda ta och träna istället.
Men jag skriver kanske i skolan annars så blir det bloggning när jag kommer hem till bästavän. Nu får ha det så bra för nu måste jag fixa det sista.
kramar

Kommentarer
Postat av: Ronja

Aha okej, ja får väl kolla :)

2009-01-20 @ 12:13:33
URL: http://ronjagoode.blogg.se/
Postat av: Bj o Peysan

ching chong? ching changa chöng? Korusko, musko. Tusko, tasko. Tinko FInko minko sabito. Jingjajaji.

2009-07-09 @ 22:36:20
URL: http://xies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0