söndag

Hejsan alla glada, själv är jag inte på det bästa humöret men aja.
Har inte varit alls mycket uppdatering i helgen men det har kommit så många händelser imellan så har inte haft tid till att blogga. Igår så åkte jag först in till stan med emelie och mötte matilda och michelle och så skulle vi köpt ett par "skor" till emelie men dom satt inge bra på hennes fötter enligt emelie själv så sen när hon hade provar skorna så drog vi hemmåt och sen så gick vi och åt på gula krogen då jag och emelie åt en pizza och matilda och michelle tog lite pommes sen så gick vi hem till michelle och lyssnade på musik på högsta volym sen så kom michelles föräldrar hem så då drog vi till riddersvik och mötte markus,simon,rasmus,alexander och sen så satt vi där och snackade och lyssnade på musik sen så började vi röra på oss och typ gick och pratade massor och sen så hade tydligen emelie gått i förväg så jag fick ta och möta upp henne och så gick vi hem till henne och sökte igenom hela huset på godis haha men vi hittade inte mycket alls så vi åt mackor istället och så låg vi och tittade på en film men vi var så himmla trötta så vi somnade kanske vid ett tiden och sen så vaknade vi vid kanske elva tiden och så åt vi lite frukost och tittade på mitt liv som popstjärna men sen var jag tvungen att göra mig iodning för jag skulle dra och träna med matilda och när vi kommer till vällingby så var det fullt på spinningen så vi fick ta och dansa någon brasiliansk dans haha jätteroligt "ironi".
Sen efter det så drog jag hem och duschade och så har jag tittat lite på tv och pluggat lite är ganska trött också så har inte haft så himmla mycket energi.

juste, idag på träningen/dansen så sträckte jag mitt lår och gud vad ont det gör ! kan knappt gå eller jag måste halta lite, hoppas det blir bättre för jag vill värkligen inte gå och halta i skolan.

Nu ska jag ta och plugga lite mera och sen ska jag tog bara ta och titta lite på tv. Förlåt för så lite uppdatering idag men jag har värkligen ingen lust att sitta vi datan idag så jag skriver imorgon på morgonen lite uppdatering.
Men nu får ha det så bra och ni får ha en toppen kväll.
kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0