tacobar

Har blivit väldigt lite uppdatering, sorry men har varit grymt upptagen kan jag säga er.
Först idag så var jag i skolan och så hade vi ingen bild på morgonen så vi hade två timmars håltimma och då bestämde vi oss för att ta en prommenad till trollbodaskolan och hälsa på michelle,elvira,angelica och emelie men dom hade lektion så det var bara michelle och angelica som lyckades smyga ut och hälsa på oss och sen så drog vi oss tillbaka eller först så gick vi runt på ett prommenad och pratade en massa och sen så gick vi tillbaka till skolan igen och då var det dags för svenska och vi håller på med området "klassiker" just nu och då ska man skriva en berättelse på fyra lektioner och man får bara skriva i skolan så jag hoppas jag hinner klart, men jag skrev en hel del idag tror jag han med 2 A4 och man ska skriva max fem så jag tror jag hinner klart.
Efter lunchen så hade vi idrott och då skulle vi köra volleboll och man kan ju inte säga att mina handleder eller fingrar klarade av det, känndes som om dom viktes bakåt helatiden men jaja, jag gjorde i alla fall så gott jag kunde. Sista lektionen på dagen var so och då skulle vi ha en vikarie som inte kan prata svenska och jag tror alla stör sig på henne, hon heter Annamaria tror jag man stavar hennes namn men i alla fall så kan jag beskriva lektionen kort. DET VAR KAOS ! hela klassrummet var upp och ner och hon sa inte till någonting heller och skrev stört utan hon satt där på sin stol och satt och läste i en bok man ba "bra lärare" lixom.
Efter skolan så drog jag och Matilda först hem till henne och fixade oss lite och sen så drog vi in till stan och fixade prao för vi ska ha prao veckorna 16 och 17 och stället som vi ska praoa på är *bambambarabam* ................ tacobar. Bra ställe va ? nej men vi tycker att det är grymt god mat där och alla är så trevliga och det är bra tider också så det var därför vi valde just tacobar. Vi kommer jobba mellan klockan 10-16 så jag tycker tiderna är helt okej
eller håller ni inte med ?
När vi hade fixat praoplats så var vi så himmla hungriga så vi stannade och åt lite, smarrigt smarrigt sen så följde jag med matilda som skulle shoppa lite och sen så gick vi för att möta michelle men jag var tvungen att dra ganska fort efter att vi mött henne och henner pojkvän för att jag var tvungen att plugga.
Så har min dag sett ut idag,
hur har eran sett ut ?

här kommer lite bilder från dagen, några är från i omklädningsrummet i skolan och en bild på vad vi stoppade i oss när vi åt på tacobar. (klicka för större bilder) "sista bilden är tagen med mobilkamera så det är därför kvaliten inte är så bra.



kramar och pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0