tisdag

Hejsan alla, har inte blivit någon direkt uppdateing idag mera än att jag la in en dagens outfit i morse. Idag så var jag först i skolan och sen när jag hade slutat så drog jag hem till emelie då även michelle var där och så satt jag och pratade med dom om allting som har hänt och så. Sen drog vi in till stan då även matilda hoppade på tåget och åkte vi in till hötorget och så följde jag med emelie till weekday för hon skulle köpa ett par jeans men vi hittade inga bra så vi drog och fikade sen på sandys, åh gud vilka goda cookies dom har där jag tror allvarligt jag dör ! Det vattnas redan i munnen när jag tänker på hur goda dom är.
När vi hade fikat så var emelie tvungen att åka hem så jag gick till frisörsalongen där michelle var för hon skulle färga och klippa sitt hår och så fick vi sitta och vänta i en och en halv timma "suck" men resultatet blev toppen, hon färgade håret naturligt blont och klippte raklugg jag beskriver det med ett ord, SUPER.  När michelle äntligen var klar så gick vi till mcdonald för att äta lite, gud så utsvulten jag var och det var nog dom andra med kan jag lova sen så var jag tvungen att dra hem så nu sitter jag här och har precis duschat och ska snart måla naglarna menkan inte bestämma mig för vilket färg. Jag har inte så mycket till naglar men lite färg på dom kan jag i alla fall lyckas med.
Nej nu ska jag ta och måla lite färg på dom, ni får ha det så bra.
kramar

EN FRÅGA: Vad tycker ni om att jag lägger upp en dagens outfit ? ska jag göra det varje dag eller vad tycker ni, skriv en kommentar.

Kommentarer
Postat av: marie

toppen anna ! ha dagens outfit så ofta som möjligt, alltid kul (:

superblogg gumman , tur att du inte la av på riktigt utan tog ta gi det och börga igen !:D puss

2009-01-27 @ 22:12:48
URL: http://festligt.devote.se
Postat av: trogen läsare ;P

varje daaaaaaaaag :D

2009-01-28 @ 15:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0