vällingby nästa

Hejsan alla, kom nyss hem till matilda.Skolan idag var väll helt okej, kom ganska lång på min rosa tjocktröja som ajg gör i slöjden. Jag ska bara sy fast luvan nu sen så är den het klar och den ser faktiskt helt okej ut fast jag kommer nog mera ha den som en myströja.
Jag måste tydligen hjälpa matilda att städa sitt rum, jippi ! haha jag skoja men vad gör man inte för sin bästavän?
När vi är klara med det här bomnedslaget så ska vi dra till vällingby med emelie och elvira och titta på massor av kläder fast jag har dessvärre inga pengar men jaja jag kan ju ändå titta runt och se vad jag kan köpa sen när jag har pengar.
Ikväll så händer det nog ingenting speciellt mera än att jag är hemma och tar det lungt. Det var planer på att alla vi tjejer skulle gå på bio men jag vet inte hur det blir med det aja ni för höra mer om det senare.
Nej nu ska jag hjälpa min älskade bästavän med hennes rum som ser ur som ett stort bomnedslag.
kramar

bild på mig och bästavän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0