HJÄLP MED DESIGN !??

HEJ BLOGGEN !

Satt precis och tänkte på min blogg och att den blivit rält tråkig på sistone så nu ska det bli ändring på detta ! Jag ska uppdatera mera och inte bara om min vardag, jag vet att jag har sagt det många gånger men jag har tittat in i min blogg nu och märkt att den är otroligt tråkig och det ända ni får läsa om är min vardag och så, ingenting mera så det ska det bli ändring på. Sen vill jag ändra hela designen men jag är verkligen jättedålig på det så jag försöker titta runt om det är någon som skulle kunna hjälpa mig med att fixa en design.
Bloggen kommer ändras med uppdateringen inom olika saker under kvällen så håll utkik, sen hoppas jag att jag får fler läsare efter att jag fixar lite i bloggen och så.

Var hos doktorn idag också för att titta hur det var med min hals men den var prima eller den var svullen och röd men jag hade inte halsfluss eller körtelfeber, så det var ju bra !

KISSES
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0