Nu vill jag ut !

hej bloggen ,

Sitter just nu och pratar med michelle i telefon om livet och fotbollsmatcher haha , sen har vi pratat om att inte nästa vecka men veckan efter det så ska jag bo hos henne hela veckan tydligen eftersom vi inte ska till trosa haha men ja såna är vi .
Ikväll så har jag varit och käkat ute nere vid hamnen, jättemysigt och vädret blev lite finare sen men det var ju såklart bara för att jag och familjen kom ner haha . Ikväll blir det bara en lungn kväll eftersom jag fortfarande inte är helt 100 på topp men imorgon kväll så funderar jag på att dra ner till hamnen men vi får se hur läget blir och hur jag mår.
Ni får höra mer av mig senare ikväll, då kan jag även visa några få bilder från idag .
KISSES
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0