på bussen

Hej bloggen !

Sitter just nu på bussen påväg till farmor. Vädret är ganska soligt och jag kan gissa på att det är runt 25 grader ute, men som tur är så finns det ac på bussen så just nu är det svalt och skönt !

Tidigare idag så vaknade jag först hos matilda och kännde att min hals och mitt huvud inte alls mådde bra så det har plågat mig hela dagen och det gör det fortfarande så när jag komemr fram till farmor vid kvart över åtta tiden så ska jag bara ta det lungt och gulla medmina älskade alvedoner haha.
När jag hade gjort mig iordning i morse så åkte jag in till stan för att möta simon för vi skulle äta lunch tillsammans så det gjorde vi och sen skulle jag hem för att packa det sista och simon skulle tillbaka till jobbet . Väl hemma så tog jag 2 alvedoner och gick och la mig så jag sov nog i två timmart tills jag var tungen att gå upp och fixa det sista med packningen.
Jag skriver mera ikväll för ni ska jag sova lite , ha det toppen



candy

KISSES
/anna

Kommentarer
Postat av: joline

haha du och dina jävla alvedoner anna! :D <33

2009-07-04 @ 20:11:13
Postat av: anna

svar, haha men vad finns det annars som hjälper ? fast jag tror min kropp börjat tröttna på alvedon nu för det hjälper aldrig längre haha. <33

2009-07-05 @ 10:53:07
URL: http://annagustavssson.blogg.se/
Postat av: joline

haha, kanske för att du knarkar dom lilla vän :) <33

2009-07-05 @ 19:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0