3 dagar

Godmorgon bloggen !

Idag är det bara tre dagar kvar med "lektioner" sen ska vi på massa utflykter och sånt så det känns jätteskönt och vädret gör så man känner att sommaren redan är här, det ska tydligen bli lika varmt idag som igår vilket jag tycker ska bli toppen ! Efter skolan idag så ska jag, michelle och matilda sola och jag antar att vi ska till allmäna men jag vet inte det återstår att se vi ska i alla fall vara någonstans där man kan sola och få färg .

Imorse när jag vaknade så var jag jättetrött och ville inte alls gå upp från sängen men nu är jag uppe och är väll lite piggare men fortfarande trött så jag hoppas jag hinner vakna till lite till innan jag drar till skolan.
Ha en bra dag, och N J U T av det fina vädret !
kisses
/anna

Kommentarer
Postat av: sara

HEJSAN!

frågestund på bloggem

släng gärna in någon/några frågor.

kram på dig :)

2009-06-01 @ 14:10:30
URL: http://hhejfffulast.blogg.se/
Postat av: Fanny [Foto, Stil, Vardag]

aa :P

Så, vad har du gjort idag i det helt underbara vädret? :)

2009-06-01 @ 17:34:39
URL: http://faaanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0